Často kladené otázky

Musím mít registraci?

Nemusíte. Nákup provedete rychle i bez registrace. Nicméně přicházíte o spoustu výhod, které registrací získáváte. Máte například možnost nechat si zasílat speciální nabídky s výhodnými cenami, přehled o uskutečněných objednávkách, ověření stavu objednávek a spoustu dalších výhod.

Jak dlouho trvá expedice zásilky?

Zboží skladem objednané do 9 hod. v pracovní den zpravidla expedujeme ve stejný den. Objednávky po 9 hod. případně o víkendu a svátcích jsou expedovány následující pracovní den. 

Je možnost doručení zásilky na Slovensko?

Ano. Stačí na našem e-shopu kliknout v pravém horním rohu na platbu v EUR. Platit se u nás dá převodem nebo on-line kartou (po domluvě předem lze i na dobírku). Zboží lze doručit přepravní společností DPD nebo na výdejní místo Zásilkovny. Po domluvě doručujeme i po EU.

Co dělat, pokud jsem do své objednávky něco zapomněla přidat nebo chci něco změnit?

V případě, že si přejete něco přidat či pozměnit v objednávce je možné jen v případě, že Vaše objednávka nebyla ještě vyřízená. Můžete nám napsat na  info@chopsticks.cz nebo volat na +420 773 649 666, rádi Vám objednávku upravíme a pošleme na e-mail potvrzení o změně. Pokud jste od nás obdrželi e-mail, že Vaše objednávka je ve stavu “Vyřízená” tak v tom případě už není možné objednávku upravovat.

Zásilka dorazila poškozená, co mám dělat?

V případě viditelného poškození obalu, zásilku vůbec nepřebírejte a hned nás kontaktujte na info@chopsticks.cz nebo na zákaznickou linku +420 773 649 666. Pokud jste si přikoupili doplňkové služby “Pojištění zásilky proti poškození” Vám bude okamžitě odeslaná náhradní objednávka. Pokud ne, náhradní zboží Vám odešleme standarně po obdržení poškozené zásilky. V případě, že originální krabice zásilky nejevila známku poškození ale poškozené zboží jste objevili až po otevření, také nás prosíme hned kontaktujte a informujte nás ohledně poškození. Zároveň prosíme o zaslání fotodokumentace poškozeného zboží na  info@chopsticks.cz. Na poškozený produkt Vám vystavíme dobropis a vrátíme částku zpět na Váš účet. Bez zaslání fotek poškozeného zboží reklamaci neuznáváme!

Mohu svou objednávku stornovat?

Ano, samozřejmě máte právo odstoupit od objednávky. Když se rozhodnete objednávku stornovat, pošlete nám zprávu na info@chopsticks.cz. Pak záleží na tom, v jaké fázi se nachází stav Vaší objednávky. Zda byla již odeslána nebo ne. Pokud nebyla zásilka expedována, můžeme ji bez problémů stornovat a celou zaplacenou částku vrátit zpět. Jestliže byla zásilka odeslána, tak jí nepřebírejte a ona se nám vrátí zpět. V tomto případě Vám bude účtován pouze poplatek za balné a dopravu dle zvolených způsobů, zbytek Vám vrátíme zpět na Váš účet.

Datum minimální trvanlivosti na eshopu je skutečné?

U většiny produktů ano. Nicméně by se mělo jednat o nejkratší datum, který máme na skladě. Datum minimální trvanlivost aktualizujeme několikkrát měsíčně a snažíme se aby tato informace byla co nejpřesnější.

Jaké jsou formy platby?

Můžete si vybrat z více možností - platební kartou, převodem, dobírkou (pouze na vyžádání a s příplatkem 39Kč nebo 1,50EUR). Kdybyste měli zájem o dobírku, stačí udělat objednávku na našem e-shopu a zvolit platbu bankovním převodem, aby Vás systém pustil dál a napsat nám na info@chopsticks.cz číslo objednávky a my ji interně přesměrujeme na dobírku se zmíněným příplatkem.

Máte možnost osobního odběru?

Ano. Máme výdejní místo v Praze. Po obdržení výzvy k osobní odběru, můžete vyzvednout na uvedené níže adrese. Zaplatit můžete v hotovosti i kartou. Parkování v areálu je po dobu 3 hodin zdarma.

Výdejní místo:

Budova H3
Big Box logistický areál
Ve žlíbku 1800/77
193 00 Praha

Otevírací doba:

Pondělí: 10:00 - 16:00
Úterý: 10:00 - 16:00
Středa: 10:00 - 16:00
Čtvrtek: 10:00 - 16:00
Pátek: 8:00 - 12:00
Sobota: Zavřeno
Neděle: Zavřeno

Při příchodu prosíme zvoňte a vyčkejte na příchod obsluhy.

 

 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz